Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

Οι διαφημίσεις - παρωδίες της Greenpeace


Στην Greenpeace αρέσει να προκαλεί. Για το λόγο αυτό η οικολογική οργάνωση πάντα δημιουργεί έξυπνες διαφημίσεις - παρωδίες.

Η πρώτη που σας παρουσιάζουμε είναι μία παρωδία της γνωστής διαφήμισης της Volkswagen.
Η ιδέα απλή: παρομοιάζει την Volkswagen με τον Darth Vader και την Greenpeace με τους καλούς. Ένα βίντεο με τίτλο “The Darth Side” το οποίο κριτικάρει την εταιρία αυτοκινήτων. 
Σύμφωνα με το "Μανιφέστο της Συμμαχίας": Η VW εναντιώνεται σε δύο σημαντικούς Ευρωπαϊκούς νόμους: για τη μεγαλύτερη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου της Ε.Ε. και τις αυστηρότερες προδιαγραφές εξοικονόμησης καυσίμων στα αυτοκίνητα.










Την ίδια έξυπνη και αστεία ιδέα είχε και με μία άλλη γνωστή διαφήμιση, αυτή τη φορά με πρωταγωνιστές την Barbie και τον Ken και τίτλο "Barbie, τελειώσαμε!"
Όπως αποκαλύπτει η Greenpeace, η  Mattel, ο κατασκευαστής της Barbie, χρησιμοποιεί χαρτί συσκευασίας για να τυλίξει τις κούκλες της, που προέρχεται τα αρχέγονα δάση της Ινδονησίας, με αποτέλεσμα την καταστροφή των δασών.
Πώς θα αντιδράσει ο Ken όταν το μάθει;


Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου