Οι άνθρωποι περνούν ένα μεγάλο χρονικό διάστημα μακριά από το σπίτι. Έτσι, διαφημιστικές εταιρείες προσπαθούν να βρουν τρόπο επικοινωνίας για να περάσουν τα μηνύματά τους στους περαστικούς. Ένας τέτοιος τρόπος είναι και οι διαφημίσεις στα παγκάκια.
Η Nike...εμπόδισε τους ανθρώπους από το να κάθονται στα παγκάκια. Η εταιρεία έχει αφαιρέσει τις σανίδες όπου μπορείτε να κάτσει κανείς και άφησε μόνο την πλάτη από το παγκάκι...Προτροπή λοιπόν να συνεχίσετε να τρέχετε!
Το γνωστό μας Listerine πιστεύει πως οι άνθρωποι που το χρησιμοποιούν μπορούν να καθίσουν μαζί. Οι άνθρωποι που δεν χρησιμοποιούν το στοματικό διάλυμα θα πρέπει να...κάθονται ξεχωριστά! Αυτή είναι η ιδέα αυτής της διαφημιστικής εκστρατείας.
Αυτό το σπασμένο παγκάκι είχε εγκατασταθεί για να διαφημίσει την GelaToni, μια διαιτητική ζελατίνη. Ένα αυτοκόλλητο που αναφέρει "κρατήστε τον έλεγχο του βάρους του σώματός σας με GelaToni" είναι επικολλημένο στο μπροστινό μέρος της πλάτης του.
Ίσως το πιο αγαπημένο μέρος για να κάθονται οι άντρες. Η Victoria Secret τοποθέτησε παγκάκια της στο μετρό. Αυτός ο πάγκος είναι...ανάποδα και πολύ κοντά στην αφίσα με το supermodel Adriana Lima η οποία φορά σουτιέν από τη νέα συλλογή της VS. Άραγε πόσες φορές θα έχει χάσει κάποιος το τρένο σε αυτό το σταθμό....;
Αυτό το παγκάκι αναφέρει χαρακτηριστικά ένα σύνθημα για το νερό του Ντένβερ, "Χρησιμοποιήστε μόνο ό, τι χρειάζεστε". Έχει χρησιμοποιηθεί ένα μικρό μέρος από το παγκάκι αφήνοντας το υπόλοιπο εντελώς κενό. Ο στόχος αυτής της εκστρατείας είναι να μειώσει την κατανάλωση νερού.
Το επόμενο παγκάκι, κατασκευασμένο από πέτρα, έχει μια ρωγμή σε αυτό. Μια Ακαδημία Πολεμικών Τεχνών τοποθέτησε ένα αυτοκόλλητο κάτω από τη ρωγμή, που δείχνει ότι κάποιος είχε χτυπήσει στον πάγκο με την παλάμη του χεριού του... Άραγε δημιουργούνε εκεί τους νέους Τσακ Νόρις...;
Άστεγοι άνθρωποι συνήθως κοιμούνται στα παγκάκια σε πάρκα και με αυτόν τον τρόπο η εφημερίδα Hinz & Kunzt θέλει να περάσει το μήνυμα στους πολίτες ότι αυτές είναι κάθε άλλο παρά ιδανικές συνθήκες για να ζει κάποιος. Το σημάδι στον πάγκο λέει, «Μην αφήνετε αυτό το μέρος να είναι ένα σπίτι".
Για την εκστρατεία που ονομάζεται "ένα ύφασμα κάνει μεγάλη διαφορά",η ΙΚΕΑ καλύπτει αντικείμενα καθημερινής χρήσης, μαζί και παγκάκια, με ύφασμα.
Τι δώρο μπορείς να κάνεις σε ένα σκέιτερ τα Χριστούγεννα;Η εταιρία Sooruz στη Γαλλία έκανε και αυτή διαφημιστική εκστρατεία σε παγκάκια. Τύλιξε ένα παγκάκι και το έδεσε με μια κορδέλα προσθέτοντας τη φράση, "Καλά Χριστούγεννα".
Έξυπνη και αστεία διαφήμιση της εταιρίας ταχυμεταφορών Fedex για την καμπάνια της "Pack n ' Ship". Ευκαιρία να σπάσεις και τις φυσαλίδες με... τα οπίσθιά σου!
Η Kit Kat διαφημίζεται με το σύνθημα, "Κάντε ένα διάλειμμα,κάντε ένα Kit Kat". Τι καλύτερο να κάνεις διάλειμμα και να ξεκουραστείς σε ένα παγκάκι...Δυστυχώς όμως δεν είναι φτιαγμένο από αληθινή σοκολάτα...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου